Zadanie adresáta vo FABASOFTe
Nesprávnym nastavením bolo spôsobené, že si organizácie navzájom videli adresáre. Táto chyba bol odstránená, čo spôsobilo, že ak ste pri evidovaní záznamu použili adresáta z inej OvZP, teraz tam máte uvedené "prístup zamietnutý". V takom prípade musíte adresáta vytvoriť v svojom adresári.
Rovnako ak evidujete teraz, Váš adresár nebude obsahovať tie isté osoby. Takže pred evidovaním, ak ide o osobu ktorú nemáte v adresári, znova musíte ju najprv vytvoriť.
To sa dá z hlavnej stránky, ak si otvoríte widget Záznamy, vpravo vyberiete adresár a kliknete na plusko. (postup bol na školení)
Ak by ste narazili na nejaký problém, napíšte nám prosím na: helpdesk@vucke.sk
Autor/zdroj:
Archív KSK
Zverejnil:
Matej Pčola
Vytvorené:
20.02.2024 06:55
Upravené:
27.03.2024 13:03






